Re: Monitory i wtyczki - 00001.GIF (0/1)

Autor: Patryk Sielski (solti_at_polbox.com)
Data: Mon 06 Oct 1997 - 17:20:11 MET DST

"Qnik" <qnik_at_polbox.com> napisal, co nastepuje:

>Dostałem od znajomego monitor z dziwnym wyjsciem ( a wlasciwie z kilkoma),
>z tylu obudowy wystaje piec gniazd BNC.
>Wiem ze sa przejsciowki ze zwyklej karty na takie BNC-ki, ale kosztuja
>okolo 70 zlotych.
>Czy moze ktos ma rozpisane wyjscia z karty VGA ? Moze sam bym sobie cos
>takiego zrobil.
>
>-----------------------------
>qnik_at_friko.onet.pl
Witam!
Oto rozpiska na 15pinowym złšczu VGA.

Chapter 1: Connector Menu VGA (15) Connector
VGA (15)
VGA=Video Graphics Adapter or Video Graphics Array.
Videotype: Analogue.
(At the videocard)
(At the monitor cable)
15 PIN HIGHDENSITY D-SUB FEMALE at the videocard.
15 PIN HIGHDENSITY D-SUB MALE at the monitor cable.
Pin Name Dir Description
1 RED Red Video (75 ohm, 0.7 V p-p)
2 GREEN Green Video (75 ohm, 0.7 V p-p)
3 BLUE Blue Video (75 ohm, 0.7 V p-p)
4 ID2 Monitor ID Bit 2
5 GND Ground
6 RGND Red Ground
7 GGND Green Ground
8 BGND Blue Ground
9 KEY - Key (No pin)
10 SGND Sync Ground
11 ID0 Monitor ID Bit 0
12 ID1 or SDA Monitor ID Bit 1
13 HSYNC or CSYNC Horizontal Sync (or Composite Sync)
14 VSYNC Vertical Sync
15 ID3 or SCL Monitor ID Bit 3

Dolaczam rysunek z numeracja pinow, jednoczesnie przepraszam
wszystkich, ze dolaczam go do newsow, staralem sie go maksymalnie
odchudzic.

Patryk Sielski. Sopot. W wolnej chwili mailto:solti_at_polbox.com.
Jestem w trakcie zmiany mailera/news-readera. Prosze wiec o
wyrozumialosc i stanowcze domaganie sie odpowiedzi.
Ponizej moga mi doklejac reklame. ZIGNORUJ TO!