Re: Tuner TV ???

Autor: Cezary Kolak (Colok) (Colok_at_ZIMW.Gdynia.PL)
Data: Sun 05 Oct 1997 - 19:10:31 MET DST

A ja mam właśnie tą kartę (4Mb) i ją testuję.
kłopotów większych nie sprawia. pracuję w rozdzielczości
1152x864xTrueColor przy odswieżaniu 85Hz
Monitor 17" CTX.
Obraz TV jest b.dobry.
Niestety coś mi nie wychodzi zapisywanie pełnych sekwencji na dysk
(program się wiesza)
Z przechwytywaniem klatek nie ma problemu.
Cezary Koak
Colok_at_ZIMW.Gdynia.PL

Jarosław Lewandowski napisał(a) w artykule
<6107qc$ru0$1_at_sunrise.pg.gda.pl>...

Cze,

Czy ktos, moze mi cos powiedziec na temat:
karty pixelView Combo: karta graficzna(CL5480) + Tuner TV...
Jaka jest jakosc obrazu... czy nie ma klopotow ze sterownikami, itd.
planuje cos takiego kupic, nigdzie jednak nie pozwolili mi to cos
przetestowac...,
a badz co badz nie jest to maly wydatek...

Pozdrowienia

---
Jaroslaw Lewandowski (Jotel)