Re: Brak dostępu do internetu

Autor: Marek Oberman (s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl)
Data: Mon 06 Oct 1997 - 16:59:52 MET DST

----------
> Od: Maciej Wyczawski <maciekw_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl>
> Do: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
> Temat: Re: Brak dostępu do internetu
> Data: 6 października 1997 07:31
>
> Witam

> Czy mógłyś mnie uświadomić w jakim folderze jest dial-up (typowo)?
>
> --
> == MACIEK --> Krakow ==
folder dial-up znajduje sie w "moj komputer"
dostepnym z pulpitu windozy.
Jednak nie wystarczy zalozyc hasla tylko
na niego poniewaz przy uruchamianiu np.
netscape`a okno "polacz z" automatycznie
wyskakuje, wiec trzeba rowniez zalozyc
haslo na folder w ktorym jest netscape
lub jakikolwiek inny program kozystajacy
z dial-upa. Trzeba rowniez pousowac
wszystkie skroty z pulpitu odwolujace sie
do takich programow.

marek
\ Marek Oberman Warsaw Poland \ \
 \__e-mail: mareko_at_polbox.com ____________\ \