Jaki program do CD=>WAV? - ciąg dalszy

Autor: Grzegorz Szczepański (wwzm_at_polbox.com)
Data: Mon 06 Oct 1997 - 16:22:05 MET DST

  Który z programów do konwersji WAV na MP3 pod Win95/NT jest najlepszy,
lub który polecacie? Ściągnąłem kilka m.in. MPEG ENCODER - przetwarza
na trzaski i buczenie, YUNA SOFT MPEG ENCODER - wcale nie działa, MP3
CODER - nie może znaleźć jakiegoś tempa itd. Jedynie DENIAL WAV2MP3
działa, ale jest jakiś chory, bo uruchamia się go w Windzie z menu
start/uruchom z parametrami i działa w oknie dosowym, a pod dosem oznajmia,
że dizała tylko w systemie 32 bitowym (pierwszy raz spotkałem takie
dziwactwo). Jeśli chodzi o CD=>WAV to chyba WINny jest napęd lub drivery.
Na liście
działających modeli na
http://www.anime.net/~goemon/linux-cd/cdda-list.html przy moim modelu jest
znak zapytania, a CDDA czyta jakieś trzaski przy czym powstaje ponad 700
błędów.

Sedreczne dzięki za pomoc.

Grzegorz Szczepański ICQ: 3656133
e-mail: wwzm_at_polbox.com