Dynamiczne banki brzmień w AWE

Autor: Sebastian Maleszewski (sebal_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 06 Oct 1997 - 15:36:13 MET DST

To co napiszę powinno zainteresować posiadaczy kart
AWE z podstawową ilością pamięci (512KB).
Otóż gdy kupiłem swoje AWE32 i zanim jeszcze dokupiłem
do niej pamięć, używałem jakiegoś takiego programiku
umożliwiającego korzystanie z banków brzmień większych,
niż zainstalowana na karcie pamięć.
Programik ten działał tak, że podawało mu się, które
brzmienia ma załadować ze wskazanego banku, i on to
robił (jeśli się mieściły). Pozwalało to na odsłuchiwanie
plików MIDi z brzmieniami lepszymi, niż oryginalne z ROMu.
Nie pamiętam nazwy tego programu, niestety.
Posting ten piszę, gdyż już kilka osób pytało mnie,
czy da się używać dużych (8MB) banków brzmnieć przy
mniejszej ilości pamięci.

Sebastian

--
Sebastian Maleszewski, Wroclaw