Re: Ktory modem jest najlepszy?

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_bptnet.pl)
Data: Sun 05 Oct 1997 - 23:50:00 MET DST

lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis) wrote:

>On Thu, 02 Oct 1997 19:52:40 GMT, warta_olsztyn_at_bptnet.pl (Grzegorz
>
>A probowales zamienic? Moze to nie modem zly, tylko praca dobrze
>polozona?
>:-)

A kysz, silo nieczysta ;-)
Kiedys sprawdzalem, ale jutro jeszcze powtorze. Z tym, ze jest maly
problem - w Centrali maja Motorole Premier 33.6, z ktora Zloom za
cholere nie chce sie dogadac, na zadnej predkosci. Moge sprawdzic
tylko polaczenie z Internetem. Ale tak 'na ucho' to w domu mam
lepsza linie...

OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl