win i kropka

Autor: Mariusz (samotny_at_polbox.com)
Data: Sat 04 Oct 1997 - 20:24:54 MET DST

Czesc
Mam problem z Winem. Chcialbym zeby po nacisnieciu kropki na klawiaturze
numerycznej pojawiala sie rzeczywiscie kropka a nie przecinek. W 3.11 bylo
to proste zmienialo sie przelaczniki w ustawieniach miedzynarodowych i
wszystko dzialalo od razu. W win95 tez mozna tak zrobic tylko to nie
dziala. Nie wiem czy to tyklo u mnie (chyba nie, sprawdzalem na kilku
komputerach),

Co mozna zrobic aby to dzialalo, gdzie mozna szukac ewentualnych zmian w
rejestrach ,(moze jakis programik), sam nie wiem

Pomozcie , licze na Was bardzo

--
Mariusz Staniszewski
mausz_at_free.polbox.pl