Re: Voodoo Graphics 4/6MB - pytanie

Autor: Jacek M. R. (Marcinr_at_eskulap.am.lublin.pl)
Data: Sat 04 Oct 1997 - 19:40:41 MET DST


>Pure3D (Canopus) i HiScore3D (Miro) oparte na 3Dfx Voodoo graphics maja 4MB
>na tekstury. Miro dziala wg danych techn. "up to" 800x600x16bpp. Czy
>Monster/Righteous z 2MB dla tekstur tez maja taki tryb pracy? Slyszlem, ze
>M/R ciagna do 640x480.

Maksymalna rozdzielczosc nie ma nic wspolnego z iloscia pamieci na tekstury
i dla wszystkich powyzszych kart wynosi 640x480 z buforem Z i 800x600 bez
niego.
Zalezy ona od tych 2M przeznaczonych na bufor ramki.
Ilosc pamieci na tekstury ma przyspieszyc te (przyszle !) gry, ktore beda
uzywaly wielu duzych tekstur.

- Jacek Marcin Robak -
MarcinR_at_eskulap.am.lublin.pl



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:26:06 MET DST