Re: OutLook Express PL prev2 i g95 osr2

Autor: Leszek Chwaliński (humansoft_at_radom.top.pl)
Data: Sat 04 Oct 1997 - 11:08:16 MET DST

Michał Piotrkowicz napisał(a) w artykule <01bccac3$18e49bc0$LocalHost_at_ppp>...

>Czy macie problem przy ładowaniu całej grupy newsów (razem z wiadomościami
>całymi)?
>Bo mnie wiesza się OutLook i zamyka program!!!
>CIACH

Miałem taki problem. Już go nie mam! :-)
Tak się złożyło, że zmieniłem płytę z SOYO HX na TX , pamięć na DIMM 32 MB, dysk również, więc wszystko instalowałem od początku. Nie mogę stwierdzić jaka była przyczyna poprzednich problemów. Faktem jest, że od trzech tygodni komputerek sie nie zawiesił, newsy ściąga super. Nie mam zamiaru wycofać się z używania MSIE4 :-)
Pozdrwiam - Leszek
humansoft_at_radom.top.pl