Re: Wydruk do portu drukarki

Autor: Andrzej Abraszewski (abra_at_kki.net.pl)
Data: Fri 03 Oct 1997 - 21:07:14 MET DST

Łukasz Bajoński wrote:

> Nie sądzę aby mógł być jakiś universalny TSR, to nie win, w DOSie nie
> ma zunifikowanych sterowników drukarek, każdy pisze jak chce ;)

A co ma do tego sterownik drukarki ?. Drukuje z programu. A to jego
sprawa jaki ma miec sterownik i jak obsluzyc drukarke. A rezydent ma to
przechwycic i skierowac do pliku. Niezaleznie czy to Dos czy Win.
Ja polecam Print Cache 3.0 z buforem na dysku.Stary ale jary ;-).
Jest wystarczajaco uniwersalny Lapie wszystko z Dos i Win oraz
Shift+PrintScreen.Tylko trzeba pomyslec jak to odzyskac.
Jak sobie cos w domku upichce to drukuje w programie z drukarki
co to ja mam na miescie. To co mam w pliku pod kompresor i juz.
A na miejscu to po dekompresji tylko print nazwa_pliku (ale uwaga
print to ten z PCache'a). I zwykla AT-etka to obsluguje bez Win
z byle Dos'em (3.30) ale z odpowiednio dobra drukarka.
I leci wszystko. Win nie Win

Pozdrawiam
         A.A.