Re: Ktory modem jest najlepszy?

Autor: Piotr Kozłowski (siwus_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 03 Oct 1997 - 20:09:32 MET DST

On 3 Oct 1997 12:22:11 +0200, karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl (Andrzej
Karpinski) wrote:

>Dodaj dlaczego - USR jest najlepszy, a zoomy/zoltrixy maja najlepszy
>stosunek mozliwosci do ceny, czyli zwyczajnie sa tanie i choc ledwo
>dzialaja nie bylo innej mozliwosci zeby nie wygraly ;>
>
>karpio

Tak ? To co robi opis w PC World Komputer 10/97
Cytat:
"Drugim naszym zwycięzcą jest Zoom FaxModem V34 Plus - najtańszy model
w całym zestawieniu. Jest trochę szybszy od USR, ale ma mniej opcji."
A w ramce na str 68 wydajność USR ma przeciętnie a ZOOM powyżej
przeciętnej. Ten sam wynik na stronie 73. Więc chyba nie tylko
stosunek możliwości/cena.

Pozdrowienia z Katowic
Piotr Kozłowski
siwus_at_priv.onet.pl