Re: Czy to prawda??????????

Autor: A_Zet (adek_at_kki.net.pl)
Data: Fri 03 Oct 1997 - 12:25:07 MET DST

"Tomasz Adamek" <tadamek_at_polbox.com> napisał(a):

>Przed chwila przewertowalem Chipa i nie znalazlem,
>gdzie ta cenna informacja?

A ktorej szukales? Jesli tej o podwyzce, to jest na stronie 27,
prawy gorny rog. Jesli tej o obnizce, to raczej w glowach autorow
nabitych marzeniami i puszczajacych te, IMHO plotki.

Jedyna posrednia informacja (z cala pewnoscia nie plotka) byly
plany wprowadzenia taryfikacji rozmow miejscowych tanszych o 1/3
po 22.00, czyli jesli juz, to po tej godzinie ten numer
kosztowalby 0,66*0,19zl > 0,09zl.

Sadzac ze zwrotu "cenna informacja", to raczej szukales tej o
obnizce i nie mogles jej, niestety, znalezc :-))).

Pozdrawiam
Adek

--
Katowice: adek_at_kki.net.pl