5 dysk w PC

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Fri 03 Oct 1997 - 10:49:38 MET DST

Witam po wakacjach.
Pytanie to juz zadawalem wiec tych co czytali przepraszam za powtorke, ale
moze wrocil z Majorki ktos kto zna rozwiazanie. :)

Mam w swoim PC 5 dyskow twardych ( a dokladniej moge miec ).
Pierwszy podlaczony do IDE na plycie (kanal 1) jako master.
Drugi podlaczony do IDE na plycie (kanal 2) jako master. (Taki wymienny)
CDROM podlaczony do IDE na plycie (kanal 2) jako slave.

Na karcie dzwiekowej mam kolejny kontroler IDE ktory sie marnuje bo nie wiem
jak podlaczony pod niego dysk zobaczyc z poziomu DOSa lub Linuxa.
Tak bym sobie ten wymienny podlaczyl przez karte.

Z Linuxem to mysle ze sobie poradze czytajac manuale ale z DOSem to nie
sadze bo jakos w tym man man nie dziala. Helpa tez nie ma.

Taki dysk podpiety do karty dzwiekowej jest o tyle fajniejszy ze mozna go
wymieniac w trakcie pracy komputerka (pod Win95 przynajmniej).

Kontroler na karcie uzywa 11 IRQ.

Czekam cierpliwie na odpowiedzi.

--
 Slawomir Sidor