Re: Komunikat Win 95.

Autor: Mariusz Krukowski (kruk_at_it.pl)
Data: Fri 03 Oct 1997 - 10:06:32 MET DST

Kamil Muszynski wrote:

> Napis pojawia sie w trybie tekstowym zaraz po informacji
> "uruchamianie systemu Win 95", zeby kontynulowal trzeba nacisnac jakis
> klawisz.
> Caly problem polega na tym, ze nie mam zadnego programu do kompresji -
> zadnego nie uzywam.

W tym sek, ze zapewne tylko tak Ci sie wydaje. Sprawdz czy nie masz
w glownym katalogu na dysku C: ukrytego pliku ze sterownikiem do
obslugi dyskow skomprsowanych oraz jakis plikow konfiguracyjnych do
niego. Pewnie sa tam jakies smieci wskazujace na kompreje ktoregos
dysku, ktory w rzeczywistosci nie jest kompresowany lub nie istnieje.