Re: Jaki minimalny server NW ? =>ODPOWIEDZ

Autor: hdd_at_no_2345.sm5
Data: Thu 02 Oct 1997 - 06:10:11 MET DST

milosz danielewski wrote:

> Od razu widac, ze nigdy nie widziales serwera Novell'a. Na nim sie
> nie da pracowac jako klient, co najwyzej jako konsola !
>
> milosz danielewski

DO PODSTAWOWEJ KONFIGURACJI WYSTARCZY 16 RAM . novell muwi o 20 ram ale ze wzgledu na
dodatki .
 Deska 486 jest O-key.

 Gdy z czasem bedziesz wtajemniczony HIGH LEVEL w Novell , to morzesz "leciec"
 servera + 4 clientow jednoczesnie na jednym komputerze.A nawet wiecej.....
      Robie to od dawna , wiec prosze sie nie klucic'.
 Ale to NIE jest dla poczatkujacych.

 Do konfiguracji z Dos-em musisz miec 2 maszyny. Do tej co wyrzej tylko jedna.

 Gdy masz jeden monitor , najwyrzej bedziesz przelanczal wtyczke albo kup przelacznik..