Re: Jaki minimalny server NW ?

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_bptnet.pl)
Data: Thu 02 Oct 1997 - 00:19:56 MET DST

mdaniel_at_priv.onet.pl (milosz danielewski) wrote:

> Od razu widac, ze nigdy nie widziales serwera Novell'a. Na nim sie
>nie da pracowac jako klient, co najwyzej jako konsola !

Da sie. Istnieje wersja Netware for OS/2 - umozliwia uruchomienie
serwera Netware jako jednego z zadan OS/2. W takiej sytuacji serwer
moze byc swoja wlasna koncowka, jest to jedyny sposob na stworzenie
niededykowanego serwera NW 3.x i 4.x. Nie sprawdzalem tego, ale
slyszalem, ze na 16 MB rusza - choc niewiele daje sie na tym zrobic.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl