Re: ABIT PX5 PROBLEM (dwa niezalezne egzemplarze)

Autor: Krzysztof Szymański (chris_at_transcend.com.pl)
Data: Wed 01 Oct 1997 - 23:30:28 MET DST

 Czy jestes pewien, ze jest to SDRAM?
Dziwne, ze SDRAM nie wyrabia sie przy 83MHz
(83MHz jest równowazne 12ns czasu dostepu, a jest to minimum dla
SDRAMów)
Moze powinienes zapytac sie u osoby która sprzedala tego SDRAMa o
cechy szczególne modulu:
* ilosc cykli (clocks: 2 lub 4))
* ilosc bitów (64bit SDRAM lub 72bit SDRAM/ECC
* czy ma EEPROM na "pokladzie"

Jezeli to nie pomoze nalezy zmienic modul na SDRAM o pnizszych danych:
* czas dostepu 10ns (czestotliwosc 100MHz)
* 4 clocks (bedzie pózniej mógl wspólpracowac np. z plyta INTELA
440LX i nowszymy modelami)
* bez buffora
* lepiej z EEPROM-em
* lepiej 72bit z korekcja bledów ECC jezeli chodzisz pod NT

KaPeS

Krzysztof Halasa napisał(a) w artykule ...