Abit Master IDE

Autor: Krzysztof Markowski (kmarkow_at_polbox.com)
Data: Wed 01 Oct 1997 - 21:40:41 MET DST

Witam !
Mialem niemila niespodzianke po zainstalowaniu driverow wymienionych w
temacie.
Drivery otrzymalem na dyskietce razem z plyta PX5. Otoz oprocz tego, ze
dysk wcale szybciej nie chodzil to na dodatek znikla mi jedna partyca.
Musialem powrocic do driverow def. z 95. W zwiazku z tym mam pytanie do
czego niby mala mi sluzyc ta dyskietka, bo klopotow z komputerem mi juz
wystarczy ...

pozdrawia

Krzysztof Markowski
Email: kmarkow_at_polbox.com