Re: Drukarki Canona - pytania.

Autor: Marek Sokol (msokol_at_polbox.pl)
Data: Wed 01 Oct 1997 - 18:30:51 MET DST

Rafal Mociak wrote:

> Czesc.
> Mam zamiar kupic drukarke atramentowa i prosilbym o jakies info odnosnie
> drukarek firmy Canon BJC 4100 i 4200. Nie chodzi mi o dane techniczne ale
> o to jak sie one sprawdzaja w eksploatacji.

w zaprzyjaznionej firmie drukarka bjc4000 chodzi od dwoch lat i nic jej
nie bylo. poprawka - byla w serwisie na czyszczeniu, ale to sie nie
liczy ;)
uzytkowana jest bardzo intensywnie. jedyna usterka to wylamanie
mocowania takiej klapki podtrzymujacej papier przy podajniku.

pozdrowka
marko

Marek Sokol             phone:+4822347804
mailto:marko_at_lords.com  mailto:msokol_at_polbox.pl
	mailto:msokol_at_cyberspace.org