Uzdrawiacze komputerów /humor/

Autor: Krzysiek Mazur (kenel_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Wed 01 Oct 1997 - 12:52:26 MET DST

Hej,

Może to trochę nie na temat ale zauważyłem fascynującej treści
ogłoszenia w ostatnim wydaniu trójmiejskich Anonsów:

1. Przyspieszanie komputerów. Gdańsk, tel....

stare ale dobre (ciekawe czy przyspieszą mi też twardy dysk, stację
dysków 1,44 i wiatraczek za drobną opłatą). Aha, ten sam gość oferuje
"Rozwiązywanie problemów komputerowych" - uwaga teraz lepsze:

2. INTERNET - zbieram zamówienia. Gdynia, tel. kom.....

Kurcze! Zamówienia! ale na co? to już zostawiam waszej fantazji :-)
Najlepsze zostawiłem jednak na koniec:

3. Naprawa oprogramowań, szybko. Gdańsk, tel....

wow!! jak mi gościu naprawisz windows 95 i to szybko, to.....

Wszystkie ogłoszenia pojawiły się w jednym, ostatnim wydaniu Anonsów.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia,

Krzysiek.