Re: Plyta bezzworkowa => co to za dziwna nazwa ???

Autor: hdd_at_no_name.sm5
Data: Wed 01 Oct 1997 - 02:22:04 MET DST

Wojciech Gapinski wrote:

> On Sun, 28 Sep 1997 hdd_at_user_no_name.sm5 wrote:
>
> /> Polski jezyk jak wiadomo to duma narodu, ale czasami " wymyslne"
> />
> /> sformuowania sa' troche dziwaczne, zwlaszcza dotycza'ce komputero'w
> />
> /> Wiec ta PLYTA to jest inaczej
> />
> /> = no_jumpers
> /> = jumpers less
> ^^^^^^^^
> jumperless

                 specjalnie rozdzielilem te wyrazy
                 -----------------------------------

> /> = SOFT MENU ==> TA JEST NAJLEPSZA bo caly swiat ja'
> /> stosuje
> /> bez wzgle'du na kraj
> />
> /> A na plycie nie ma rzadnych , WORKO'W , WZORKO'W ,WORO"W itd..
>
> Ale tu przecież chodzi o zworki, a nie worki...

   to juz BYLA moja dygresja odnosnie zawartosci TEGO SLOWA."aby
ludziska widzialy"
   Telewizja i komputer to przecierz nie 100% polskie slowa.
   Tak dla polonistow SZKLANY EKRAN NA SWIAT

   Prawde mowiac ta polemika to dlatego bo chodzi o Abita. Gdyby ktos
urzyl
   dla Asusa itd. to chyba bym nie polemizowal.

> Nie bardzo rozumiem - co jest "niepolskiego" w słowie "bezzworkowa" ?

        tak to jest TYPOWO POLSKIE okreslenie ale nie wszystko co
polskie to "ladne"
        ---------------------------------------
        Bo przeciez idzie o ta' miedzynarodowa' TELEWIZJE w
przeciwienstwie do
        SZKLANEGO EKRANU NA SWIAT

> BTW - daj sobie spokój z takimi ogonkami - psisz lepiej bez.
> pozdrawiam
> wojtASS

   Uzywanie ogonkow , domysl sie , nie wszyscy maja polska' klawiature.

   A to fajne dla gramatyki=> np: uzywac i urzywac'

   Wyjasniajac Ci slowo w Abicie SOFT MENU jest to rodzaj technologii
ze znaczkiem TM [wiesz zapewne o co chodzi] .Tak wiec to oni produkuja
ta plyte z Soft Menu a nie PL
I jak narazie jeszcze nie podpisali umowy na kooperacje z PL w produkcji
         " plyt pilsniowych bezzworkowych"

  ABIT WYBACZA WSZYSTKIM wczesniejszego stosowania " bezzworkow "