Re: Kowal zawinil a " Abita" powiesili

Autor: hdd_at_no_name.sm5
Data: Wed 01 Oct 1997 - 00:47:35 MET DST

Robert Baran wrote:

> Witam !
>
> Od tygodnia jestem posiadaczem kolejnej (drugiej) plyty ABIT PX5 rev 1.14 i
> procesora INTEL 200MMX SL23W.Na pierwszej plycie procesor pracowal na 3x85
> MHz bez problemow z pamieciami 2x16MB FPM 60ns TOSHIBA (naturalnie nie
> liczac typowych dla takich warunkow pracy pamieci niespodziewanych
> "wyskokow" z systemu).Chcac nie chcac kupilem nowa pamiec SDRAM 2x32MB.W
> pierwszych chwilach od wlaczenia komputera wszystko bylo OK,ale na jednej
> kosci 32MB.po wlozeniu drugiej i restarcie maszyny,BIOS nie znajdywal w
> [...]

   Czy czytales instrukcje iz 200mmx ma zegar 66mhz ??

 => Dolewasz nitrogliceryne do samochodu , i dziwisz sie
    z'e silnik ci sie rozpiepszyl.

  Wiec overclocking jest zawsze na ryzyko urzytkownika.

  A przedewszystkim masz stara' serie [1.14] wiec nie dziwota .

  Druga rzecz do overclockigu to wysoka jakosc Dimmu.

  No-EDO nie powinno byc stosowane.