Re: Ciekawostka przyrodnicza

Autor: Krzysztof Wiśniewski (kwis_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Fri 26 Sep 1997 - 09:58:16 MET DST

Tomek Izydorczyk <izi_at_polsl.gliwice.pl> napisał(a) w artykule
> Po odpaleniu maszyny, przez pewien cczas wszystko dziala dobrze. Jednak
po
> pewnym czasie - szczegolnie jezeli twardziel jest ostro uzywany -
komputer
> zacczyna zwalniac !!!

... az sie zatrzyma. Po resecie nie chce startowac.
Mam dokladnie to samo. Pytalem juz na liscie, ale nie dostalem konkretnej
odpowiedzi.
W komputerze siedzi plyta SOYO 512 z procesor 133 i 16 MB RAM.

Najdziwniejsze jest to, ze mam 2 takie same komputery, ale "cuda" dzieja
sie tylko
w jednym, wiec to chyba sprawa sprzetu.

K. Wisniewski