Re: IDE BUS Master

Autor: Waclaw Panek (Waclaw_Panek_at_WriteMe.com)
Data: Tue 30 Sep 1997 - 09:13:48 MET DST

Ryszard Tegler wrote:

> Mam plyte SOYO 5TF0/F2/F5. W instrukcji doczytalem sie ze mozna zwiekszyc
> transfer danych po zainstalowaniu sterownikow ... i tu nastepuje nazwa
> dyskietki ( PIIX/PIIX3 Bus Master EIDE/ATAPI Driver Disk ) lecz ktos
> zapomnial ja dolaczyc do kompa.

Nie spotkałem się, aby producenici płyt dołączali taką dyskietkę...

> Czy ktos moze ma toto? Szukalem w internecie
> na stronach Soyo i niestety nic na ten temat nie znalazlem. Odsylajace URLe
> sa juz nie aktualne.

Zakładam, że chodzi Ci o drivery do Windows 95 ?
Ja zgubiłem adres, ale ściągnięty plik instalacyjny mam (ok. 0,5 MB, wersja
2.85)
Jeszcze jedno - jeśli masz W95 OSR2, to tam obsługę Bus Master masz już w
systemie - nie trzeba nic instalować!

Pozdrowienia

--
         Wacław Panek, Szczecin