Re: ZAKAZ ROZMOWY NA NEWSACH ????

Autor: Piotr Kozłowski (siwus_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 29 Sep 1997 - 22:30:19 MET DST

On Mon, 29 Sep 1997 16:24:40 GMT, kmtaboo_at_priv.onet.pl (Krzysztof
Matula) wrote:

>Hmm, to dziwne... Ja przez jakis czas tez ciagnalem newsy z
>news.tpnet.pl i tez z Katowic. Nie wytrzymalem jednak tej zabojczej
>predkosci... Kazdy message-body ciagnal sie przez 3 do 4 sekund, a co
>pol minuty wszystko stawalo na jakies 20 sekund. Wszystko powrocilo do
>normy jak tylko przelaczylem sie na news.icm.edu.pl .
>
>KM

Ja znowu wręcz przeciwnie. Długi czas ściągałem z icm-a, ale kiedyś na
chwilę zmieniłem, bo były jakieś problemy z połączeniem. Jak
zobaczyłem jak posty śmigają na tpnecie, to już zostałem. Ale
faktycznie nieraz ma dziwne zastoje.

Pozdrowienia z Katowic
Piotr Kozłowski
siwus_at_priv.onet.pl