Re: ZAROBEK BEZ RYZYKA DLA KAŻDEGO

Autor: Paweł Borowiecki (boroova_at_bcig.com.pl)
Data: Mon 29 Sep 1997 - 18:09:16 MET DST

> No i to jest bez sensu ! Jak sie ktos matematyki w szkole nie uczyl i
> jest glupi to powinien dostawac w d*.* i byc obdzierany z ostatniego
> grosza. Frajerzy musza zdechnac - tak twierdzi ewolucja.
>
> milosz danielewski
Tak jest! I dla kieszonkowców pensje z budżetu wprowadzić!
Pozwolę sobie rozwinąć mysl(?) mojego mniej lub bardziej szanownego
przedmówcy: jak ktos jest słaby fizycznie i wyszedł na ulicę bez
ochrony, to wpierdolić mu, ograbić i na pożegnanie bejsbolem po główce.
Uważam, że społeczeństwo jest po to, by takie rzeczy minimalizować. Ale
każdy ma prawo do własnego zdania.

--
Paweł Borowiecki