Mitsumi 4x

Autor: Jarosław Sowa (sowa_at_omicron.comarch.pl)
Data: Mon 29 Sep 1997 - 15:28:59 MET DST

Nie mam co prawda ani Pioneer'a, ani Toshiby, a zwlaszcza 24x. Po prostu
stare 4x. Ale i tak czsem robi mi potezne zgrzyyyyyyyyyyyyyyyt, a ja nie
mam pojecia co to jest, bo wszystko poza tym chodzi dobrze, dodatkowe
"sciezki" na plytkach tez sie nie pojawiaja. Czy ktos ma jakis pomysl co
to jest???????

Jarek

Ps. O dyskietce startowej do Windows NT nikt nic nie wie?