Re: Czas zimowy

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Mon 29 Sep 1997 - 15:03:04 MET DST

On Mon, 29 Sep 1997 14:02:56 +0200, "Artur M. Kamiński"
<kompas_at_optimus.wroc.pl> wrote:

>Przypuszczam, że nie słyszałeś o drobnym dodatku Microsofta do Win95 który nazywa TimeZone Edit. Można zmienić sobie strefy czsowe na aktualne, a jak kto woli, to nawet wpisać swoje ukochane miasto rodzinne w miejsce Warszawy.
>Artek

Problem w tym, ze cos takiego to powinno byc zalatwiane w ramach Service
Pack, a nie odrebnego programu.
W koncu po cos sie te SP robi...

PS. Nie lamie Ci linijek po 80 znakach, no i piszesz przed cytatem.

>Wojciech Myszka napisał(a) w artykule ...

> ---
> Nie jestem przekonany ze ponosi wine najmniejsza. Zmiana taka
> przydarzyla sie nie tylko Polsce, ale rowniez i kilku innym krajom
> europejskim. Rzecza kazdego producenta oprogramowania jest udostepnianie
> patchy (u M$ to sie czasami chyba nazywa Service Pack).
>
> I wszyscy ci, ktorzy chca (musza) uzywac "starej wersji" powinni miec
> mozliwosc uzyskania takiego patcha. Kropka.
>
> Wojtek

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/
F1: http://www.polbox.com/f/formula1/
F1LC: http://www.polbox.com/f/formula1/competition/competition.html
-- Przy odpowiadaniu usun XXX z adresu pocztowego lub uzyj mailto:radekp_at_usa.net --