Re: Excel-problem

Autor: Marian Otremba (marian_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 29 Sep 1997 - 13:32:57 MET DST

Lesnik napisal:

> Mam pewne zadanie do wykonania w Excelu i nie wiem jak to zrobic. Otoz
> mam dwie kolumny zawierajace dane liczbowe. W kazdej z nich znajduje
> sie 12000 liczb. Potrzebuje stworzyc kolumne C zawierajaca dane z
> kolumn A i B wedlug ukladu: w pierwszym wierszu kolumny C wartosc A1,
> w drugim B1, w trzecim A2 w czwartym B2, w piatym A3, szostym B3 itd.

Jest to bardzo proste przy pomocy petli napisanej w VBA.
Jak nie znasz VBA to wybierz opcje Zarejestruj makro i wykonaj recznie
kilka razy Copy w/g opisanego przez Ciebie schematu. Potem podgladnij
arkusz Modul1 i zorientujesz sie jak to powinno wygladac.
Nie mozna jednak twoich 12000 wynikow tak przenies, bo razem to 24000 a
maksymalna liczbe wierszy w Excelu wynosi 16384

 Powodzenia

  marian otremba

PS.Opisany sposob jest dosyc wolny. Szybciej dziala bezposrednie
przeniesie napisane w VBA
MO