Re: Czas zimowy

Autor: Andrzej Briske (falckpoz_at_pol.pl)
Data: Mon 29 Sep 1997 - 13:03:48 MET DST

> ---
> Nie jestem przekonany ze ponosi wine najmniejsza. Zmiana taka
> przydarzyla sie nie tylko Polsce, ale rowniez i kilku innym krajom
> europejskim. Rzecza kazdego producenta oprogramowania jest
udostepnianie
> patchy (u M$ to sie czasami chyba nazywa Service Pack).
>
> I wszyscy ci, ktorzy chca (musza) uzywac "starej wersji" powinni miec
> mozliwosc uzyskania takiego patcha. Kropka.

Wszystko napisałeś jest prawdą .
Moja intencja nie była obrona interesów firmy M$ , tylko wzajemna
koleżenska pomoc . Ktoś ma problem , pisze o nim na liscie pecet , ja wiem
jak mu pomoc wiec wyjaśniam szczegółowo krok po kroku co zrobić aby system
funkcjonowal prawidłowo . Wydawało mi się , że własnie po to istnieje lista
"pecet" . Jeżeli mamy dyskutować o tym który system jest do du... to
bezemnie i może na innej liscie .
Jestem naprawde daleki od wychwalania M$ , jeśli masz pomysł na znacznie
lepszy system / bez jakich kolwiek wad / napisz program . Chętnie kupię go
od Ciebie .

Andrzej.Briske_at_usa.net