Re: G95/NT/DOS/OS2/Linux & OS/2 BootManager dzialajacy przepis

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 29 Sep 1997 - 10:44:08 MET DST

"TeeM" <teem_at_free.polbox.pl> wrote:

>Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> napisał(a) w artykule
><5vipk0$7hu$5_at_helios.man.lublin.pl>...

>To stanowczo za mało!! Proponuję dodać:
>10.Partycja U: DOS3.0
>11.Partycja U i 1/2: DOS 6.2 i WIN3.11
>12.Partycja W: Win95 OSR2
>13.Partycja X: Radio ZET
>14.Partycja Y: CANAL+
>15.Partycja Z: KIBEL i porzšdnie się wys....
>
>Ludzie ! Stuknijcie się w pałę!!! PC-ty sš chyba dla normalnych ludzi, a
>nie dla szajbusów!

>Tadeusz M.
>teem_at_free.polbox.pl

nie zrozumiales mojego przeslania (spoko, mesjaszem nie jeZdem:)
po prostu wykazalem, ze jest wogole mozliwa jednoczesna instalacja
kilkunastu systemow. w praktyce dziala wiele instalacji, ktore sa oczywiscie
skromniejsze. w kazdym badz razie sie da. tak wiec jesli jakis szajbus
zechce sobie az tyle zainstalowac, to moze byc pewien ze to jest mozliwe.