Re: ZAROBEK BEZ RYZYKA DLA KAŻDEGO

Autor: Kazimierz Subieta (subieta_at_ipipan.waw.pl)
Data: Mon 29 Sep 1997 - 09:27:59 MET DST

milosz danielewski wrote:

> No i to jest bez sensu ! Jak sie ktos matematyki w szkole nie uczyl i
> jest glupi to powinien dostawac w d*.* i byc obdzierany z ostatniego
> grosza. Frajerzy musza zdechnac - tak twierdzi ewolucja.

Na matematyce swiat nie stoi, zas filozofia, ze kazdy oszust moze
nam zrobic co mu sie podoba bardzo mi sie nie podoba. Liczba sztuczek,
ktore wymyslaja oszusci jest nieskonczona, ostatnio w Grecji oszust
nacial
mnie na 30 dolarow, choc sie bardzo pilnuje. Nie opowiem, bo mi wstyd
(sztuczka z gatunku klasycznych - "na przyjaciela"). Natomiast w tym
przypadku rzeczywiscie, sprawa jest zbyt drobna, zeby isc na policje.

KS