Jaka plyta do P233MMX

Autor: AdamN (bambo_at_polbox.com)
Data: Mon 29 Sep 1997 - 08:10:56 MET DST

Zalezy mi na max. transferze twardziela mam Caviara 3,2GB czy ma to byc
plyta HX czy TX czy jakas inna???
no wlasnie poniewaz kupilem ww komputer na plycie 8500 TVG, nie mam
wrazenia roznicy miedzy moim poprzednim zestawem (P166) podejrzewam ze
wlozono mi kiepska plyte z BIOSem z 95 roku.
Czy data biosu jest zwiazana z szybkoscia calego zestawu?
Prosze o mozliwie szybka odpowiedz poniewaz mam mozliwosc wymiany plyty na
inna z gory dzieki

--
Pozdrowienia
AdamN