Dysk Seagate Medalist Pro 2,5GB, czyzby padalec?

Autor: Grzegorz Zapart (gregz_at_hades.itma.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 29 Sep 1997 - 02:57:56 MET DST

Help!
Please!
Zdementujcie informacje, jakoby dyski Seagate serii Medalist Pro 2,5GB
(ST2520) zaliczaly padaczke po pewnym czasie pracy (ok 1 rok). Taka
informacje uzyskalem od mojego kumpla, ktory jak to zwykle bywa gdzies tam
ja uslyszal i mi jako szczesliwemu (?) posiadaczowi w/w sprzetu przekazal.
Ma to byc miedzy innymi przyczyna dla ktorej dyskow tych sie juz nie
produkuje.
Prosze szczegolnie o info od uzytkownikow w/w dysku, a nie od tych ktorzy
gdzies cos tam kiedys slyszeli (chociaz ich glosami rowniez nie pogardze).
Jezeli ten temat byl juz przerabiany, prosze o wybaczenie, ale jestem tylko
okazyjnym gosciem na tej liscie.

P.S. Swoj dysk kupilem na poczatku grudnia 1996.

Pozdrawiam,
Grzegorz Zapart
gregz_at_hades.itma.pwr.wroc.pl