Re: Dioda twardziela

Autor: Stefan Fedak (nemo_at_kki.net.pl)
Data: Sun 28 Sep 1997 - 20:46:06 MET DST

Piotr Frejowski napisał(a) w artykule <01bccb3b$e21b9a20$03c8f486_at_piotr>...

>Witam
>
>Na pewno Masz CD, coś takiego też mi się dzieje (mam dwa Seagate`y i
CD).
>Dioda mi też śię świeci przed załadowaniem drivera do CD. Przypuszczam
że
>to jest wina CD który bez drivera nie informuje reszty czy działa czy
nie.
>Dioda po jakimś czasie sama gaśnie. To są moje prywatne przypuszczenia.
>nie powinno źle wpływać na komputer, ja się do tego przyzwyczaiłem.
>
>--
>Pozdrawiam
>Piotr Frejowski
>PiotrF_at_kki.net.pl

Witam !
Uspokoiłeś mnie bo myślałem, że coś mi się sypie. Mam podobną
konfigurację do Twojej : Segate, Conner i CD. Myślałem, że może to
mieć związek z parkowaniem głowicy dysku. Nadal dziwnym wydaje się to,
że świeci się dioda Seagte' a, który jest u mnie dyskiem master na 1
porcie, a nie Connera, który jest master na 2 porcie. Napęd CD mam jako
slave na 1 porcie i być może jest tak jak piszesz.
Pozdrowienia:
Stefan Fedak
nemo_at_kki.net.pl

Stefan Fedak <steve_at_polbox.com> napisał(a) w artykule