Re: Płyty główne w PC

Autor: Jerzy Krzyżowski (jkj._at_ka.onet.pl)
Data: Sun 28 Sep 1997 - 16:24:47 MET DST

Jerzy Krzyżowski <jkj._at_ka.onet.pl> -podziekowania

Serdecznie dziekuje za uwagi dotyczace problemu plyt glownych
ktory to problem musze rozwiazac do konca tego roku.
W szczegolnosci dziekuje kol. Lukaszowi Bajońkiemu za duzy
wklad do moich przemyslen. Zmianka o "glupich" koncowkach
byla zrodlem wcale nie glupiego pomyslu, ktory moze zmniejszyc
koszty przedsiewziecia. Natomiast nie spotkalem oferanta ktory
prponowal by mi plyte o walorach 83MHz*3,5.
Niemniej cenne byly uwagi kol. Krzysztofa Halasa. Drobna uwaga:
jak dobrze spojrzec to obudowa tez jest do wymiany np ATX.
Dziekuje rowniez kol Przemyslawowi Adamskiemu za cenna uwage,
ale kto pyta nie bladzi-a moze ktos cos podpowie?.
Dotychczasowe przemyslenia prowadza do nastepujacej konfiguracji:
-plyta glowna oparta na chipsecie TX i mozliwoscia 512MB RAM
oraz cachem 512 kB
-procesor K6 200MHz , bo ma dobra relacje mozliwosci/ceny
-pamiec EDO 64MB , aby nie bylo waskiego gardla dla procesora
-karta MATROX 4MB, nie wiem tylko ktora odmiane
wszystko to wlozyc do starej obudowy ze starymi dodatkami i odpalic.
Dodatki bedzie sie zmieniac w miare sie starzenia.
Mozna krytykowac, nawet na e-mail'u.

Z podziekowaniami

--
Jerzy Krzyżowski <jkj_at_ka.onet.pl>