Re: SPAM: "ZAROBEK BEZ RYZYKA DLA KA>>DEGO" - co z robotami?

Autor: Tadeusz Wrobel jr (sparrow_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 27 Sep 1997 - 17:45:12 MET DST

> Moze by w ramach "retaliation" goscia maxymalnie zespamowac? wyslac mu
> np. kilka megsow maili z logo linuxa, albo cos takiego?

szkoda zachodu, gosc ma konto na free.polboksie z quota 2 MB.
Zapchasz mu skrzynke to sobie zalozy nowa. Jesli chcesz interweniowac
to napisz do admina moze (???) juz mu wiecej konta nie zalozy coc to
tez raczej teoria bo
1) gostek zawsze moze wypelnic formularz fikcyjnymi danymi.
2) admin polboksa ma listproca odpowiadajacego standardowym:
    "ple,ple, ple ,RTFM, ple, ple ple, jestem baaaaardzo zaaaaapracowany,
     wiec sory ze nie odpowiadam osobiscie."

Pozdrawiam,
                     Tadek Wrobel