Re: Potrzebuje klawiature z polskimi znaczkami.

Autor: milosz danielewski (mdaniel_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 27 Sep 1997 - 14:57:57 MET DST

On Fri, 26 Sep 1997 14:20:00 -0700, Mirek Prywata <mpry_at_fuw.edu.pl>
wrote:

>Niby dlaczego mialby umrzec - na klawiaturze maszynistki pisze sie
>szybciej. :)

 To prawda, ale ci ktorzy pisza odpowiednio szybko ( po co komu innemu
klawiatura maszynistki ? ), zazwyczaj nie patrza na klawisze i nie
przeszkadza im brak polskich znaczkow. Tymniemniej dziwne jest, ze
nikt takowej nie sprzedaje ( tez nigdzie nie widzialem ).

milosz danielewski