Re: MMX-jak p³yta ?

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Sat 27 Sep 1997 - 00:53:59 MET DST

tadeuszs_at_boss.com.pl (Tadeusz) writes:

> Poni¿ej podajê konfiguracjê sprzêtu jak± chcia³bym z³o¿yæ
> Pentium 200 MMX
> P£YTA ????????????
> 32 MB EDO RAM
> 2,5 GB HD (Quantum, Seagate)
> Virge 2 MB
> 12xCD Pioneer
> Audio (jaka¶ niedroga, nie zale¿y mi a¿ tak na efektach)
>
> Wiem, ¿e temat ten jest stale wa³kowany, ale liczê na Wasz± wyrozumia³o¶æ.
> Bardzo zale¿y mi na odpowiedzi. Mog± byæ krytyczne. A mo¿e sami co¶
> polecicie. Jak wyliczy³em za taki zestaw na gie³dzie musia³bym daæ oko³o 3
> [...]

Uzywam glownie plyt Asus'a (P55T2P4, inne (nie na HX) sa _wg_mnie gorsze),
Tyan'a (tez HX) - przyzwoite plyty, dobry support. Mam takze kilka starszych
Inteli, i zle zdanie o nich. Podobno Abit rowniez jest ok, nie uzywam (ze
wzgledu na soft config).

> PS. Zaznaczam, ¿e p³yta interesuje mnie w cenie najwy¿ej 450 z³.

Wydaje mi sie to nielogiczne.

Gdybys na plyte o polowe lepsza wydal np. 100 zl wiecej (przykladowo),
to koszt calosci zwiekszylby sie o ok. 3%, a jakosc np. o 50%.

Te 50% moze np. oznaczac wieczne klopoty z komputerem.

Nie twierdze oczywiscie, ze za 450zl nie da sie kupic przyzwoitej plyty,
ale mysle, ze takie zalozenia sa niezdrowe i raczej sie ich pozniej
zaluje.

--
Krzysztof Halasa