Re: Blad pamieci w tescie Himem.sys

Autor: Piotr Kozłowski (siwus_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 27 Sep 1997 - 10:33:47 MET DST

On Fri, 26 Sep 1997 08:13:40 +0200, Bartłomiej Zieliński
<bmw_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

>Nie zgadzam sie - mialem kilka takich przypadkow, ze testy (CheckIt i
>Norton Diags) nawet przy bardzo dlugim sprawdzaniu nic nie znalazly a
>Himem zbuntowal sie od razu.

Miałem podobnie. Wszystkie testy chodziły OK. Winda w normalnym trybie
też się ładowała. A w trybie awaryjnym klops (wtedy chyba himem
sprawdza całą pamięć). Po przestawieniu w BIOSie z 60ns na 70ns
wszystko chodzi OK.

Pozdrowienia z Katowic
Piotr Kozłowski
siwus_at_priv.onet.pl