Re: MP3 problem

Autor: Mariusz Szepietowski (mariussz_at_polbox.com)
Data: Fri 26 Sep 1997 - 19:33:26 MET DST

Czym przetworzyć wavy na MP3, ale w częstotliwości 22kHz w Stereo.
Mam MP3 Compressor, ale on najniżej w Stereo nagrywa dla 32kHz.
Chcę na 1 płytce umieścić jak najwięcej fragmentów utworów.
Jak sądzicie, czy lepiej umieścić ich mniej, ale w jakości 44,1 kHz,
Stereo, czy 4 razy więcej, w jakości 22 kHz, Mono.
Wydaje mi się, że przy słuchaniu takich fragmentów (ok 1 min.) przy
komputerze nie ma znaczenia, że są one Mono. Czy macie podobne zdanie?

PS. Nagranie kilku płytek z częścią zbioru utworów nie wchodzi w grę.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz Szepietowski