Re: PPP script

Autor: Aleksander Gos (gosa_at_ee.pw.edu.pl)
Data: Fri 26 Sep 1997 - 19:05:23 MET DST

On 23 Sep 97 18:44:21 GMT, "=?ISO-8859-2?Q?Pawe=B3_Urbaniak?="
<1pawel_at_polbox.com> wrote:

>Po co skrypt? Jeśli masz zainstalowane nie tylko protokół TCP/IP ale także
>IPX/SPX to wystarczy raz wklepać w oknie "Połącz z ..." ppp i zaznaczyć
>ptaszkiem aby zapamiętał hasło, a we właściwościach połączenia usunąć
>zaznaczenia aby nie wywoływał terminala ani przed, ani po połączeniu; i po
>tym wszystkim wystarczy do połączenia raz klepnąć w klawiaturę Enter, a
>system sam załatwi resztę za Ciebie. O!
>Paweł

A po to ze przez dlugi czas TPSA zglaszala mi sie
 ( i pewnie nie tylko mi ) czarnym ekranem i dopiero nacisniecie
enter zmuszalo terminal do wyswietlenia znanego nam zgloszenia .
W takim wypadku nie dziala konfiguracja o ktorej napisales i
potrzebne sa skrypty.