Re: Szukam driver-a do myszy...

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 26 Sep 1997 - 18:12:40 MET DST

Artur Jarkiewicz <ajark_at_meil.pw.edu.pl> wrote:
: Potrzebuje programu do obslugi myszy, ktory potrafilby obslugiwac takze
: porty COM3 i COM4. Wszystkie jakie mam widza tylko 1 i 2. Mam kompa z
: trzema portami szeregowymi, z ktorych dwa sa juz zajete a nie mam gdzie
: podlaczyc myszy (niestety jest niezbedna).

Przestaw jedno z urzadzen na COM3, kup sobie mysz PS/2, ewentualnie
jesli to tylko problem windozy - popraw we wlasciwosciach portu
ze com1 ma adres 3E8, a com3 na 3F8 i modl sie zeby zadzialalo.

J.