Re: ZAKAZ ROZMOWY NA NEWSACH ????

Autor: Pawel B. (pmbogusz_at_nencki.gov.pl)
Data: Fri 26 Sep 1997 - 13:46:14 MET DST

Jacek Osiecki wrote:

> Niestety, icm nie dopuszcza wielu domen...
>
> Pozdrawiam,

Sprawa nie jest prosta, poniewaz podobny komunikat zdarza mi sie tez czasmi
otrzymać. Co ciekawsze jestem prawidlowo zarejestrowany w DNS (sprawdzal admin z
ICM, zrobil to od reki po mijej prozbie mailem). Czasami nie moge sciagnac listy
grup, czasami nie moge nic wyslac. Od dwoch dni jednak dziala poprawnie. Oby tak
dalej, do tpsa sie ślimaczy... Jednak przyczyny tego stanu sa owiane tajemnica.

Pozdrowionka
PAWEL

  Paweł Boguszewski
mailto:pmbogusz_at_nencki.gov.pl