Re: Kastracja dysku C

Autor: Piotr Ślifirski (pisli_at_free.polbox.com)
Data: Fri 26 Sep 1997 - 03:13:25 MET DST

DAREK wrote:

> Hi
>
> Kumpel prosił abym zamieœcił w jego imieniu ten post.
> Chodzi o to że był uprzejmy skasować partycje C Fdiskiem a miał tam
> sporo danych i tu jest ten ból. :((
> NDD nie bardzo się tu nadaje.
> Twardziel miał 4,3 Gb i był w nowym statndardzie FAT-32.
> Czy jest jakiœ sposób na odzyskanie tych straconych danych?
>
> _
>
> DAREK
> 1. e-mail: darles_at_priv.onet.pl
> 2. e-mail: sandman_at_polbox.com
Nie wiem jak jest w FAT32, ale w FAT16 zdażyło mi się przez pobyłkę
skasować partycję na C zamiast na D. Głupi błšd i kupa paniki, ale
uruchomiłem jeszcze raz fdisk i utworzyłem identycznš parycję.
O dziwo podziałało. Warunkiem było chyba to, że nic nie robiłem z tym
dyskiem - żaden NDD itp.

Piotr Œlifirski