Re: CRACK

Autor: Andrzej Briske (falckpoz_at_pol.pl)
Data: Fri 26 Sep 1997 - 01:20:41 MET DST

> Sam jesteś "czubek" DEBILU !!!! Wzbogaciłem swoją listę już do ponad 1500

Panowie !
Moze troche wiecej kultury . Lista Pecet naprawde nie jest miejscem na
wzajemne wyzwiska . Ja mam tylko pare crakow ; ale dziś juz wiem kto ma
1500 . Jak bede w potrzebie , wiem kogo poprosić .
Proponuje zawieszenie broni , mniej nerwow , bedziemy zdrowsi .

Serdecznie pozdrawiam

Andrzej.Briske_at_usa.net