Pomocy: CD-ROM

Autor: Jan Nitecki (nitecki_at_novell.ftj.agh.edu.pl)
Data: Fri 26 Sep 1997 - 03:32:23 MET DST

Czesc,
  Mam nastepujacy problem, dostalem plytke CD, ktorej moj odtwarzacz nie moze przeczytac. Jest to dosc stary typ
Aztech CDA 468 x4, ale dotychczas czytal wszystko bez problemu, w odtwarzaczu Samsunga x8 plytka daje sie czytac
bez problemu. Czym moze byc to spowodowane. Czy ktos wie jakie standardy obsluguje ten naped? Plytka jest 700MB
nagrana najprawdopodobniej multi-session, ale nie jestem pewien. Wydaje mi sie iz najprostsza rada jest przegranie
jej zawartosci, ale nie chcialbym tracic 60zl, po to aby dowiedziec sie ze dalej nie mozna jej przeczytac.
Problem nie lezy raczej w driverach, bo zaden z zainstalowanych u mnie systemow: DOS, Win95, OS/2 ani Linux, nie
potrafi jej przeczytac.

Jezeli ktos spotkal sie z podobnym problem lub ma jakas koncepcje rozwiazania mojego problemu to prosze o pomoc.

                        Jan Nitecki
                nitecki_at_novell.ftj.agh.edu.pl

PS. Prosze o odpowiedz na adres prywatny i na grupe (aktualnie upgradujemy NOVELL'a i byc moze za chwile zniknie
mi skrzynka pocztowa)