Re: Iomega Zip - czy no nik jest trwa y?

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Thu 25 Sep 1997 - 15:02:18 MET DST

Michał R. Hoffmann napisal (-a) :

[...]
> A poważnie, to SCSI jest jednak lepszy, zamierzam sobie takiego ZIPa
> fundnąć na gwiazdkę ;-) Pod warunkiem, że rzeczywiście dostanę złączkę
> SCSI-LPT (port równoległy).

??? Chodzi Ci o to jak podlaczyc zew. ZIPa SCSI do PCta? Mozna kupic kabel,
ktory z jednej stronym ma zlacze 25-pinowe a z drugiej Mini DB-50.
Z przejsciowka bedzie gorzej (wiem bo sam jej szukalem, w koncu kupilem
"kabel ZIP SCSI-to-PC").

> Tylko pytanko: Czy ZIP SCSI ma sterowniki do MAC'a? Bardzo bym to sobie
> chwalił...

Zew. ZIP SCSI to jakby z zalozenia jest do MACa, soft jest do PC jak i do MACa
ale kabelek juz tylko do tego drugiego.

Piotrek