Re: ISDN i inne lacza

Autor: Krzysztof Goworek (krzys_at_aplusc.com.pl)
Data: Thu 25 Sep 1997 - 12:15:52 MET DST

DUANE wrote:

> 1) Czy ktos moze mi wytlumaczyc na czym polega Internet przez ISDN (w
> skrocie) i jakie sa inne metody podlaczenia do sieci przez lacza
> nie-komutowane (ewent. podajcie koszty zalozenia)?

ISDN jest komutowany. To po prostu cyfrowy telefon.
Oplata w TPSA za zalozenie wynosi 800PLN. Abonament - 80PLN.
Niestety dostepny jest tylko w niektorych duzych miastach i z
ograniczeniami.
W Katowicach mozna zalozyc sobie tylko w odleglosci 5km od centrali na
ul. Francuskiej (czy jakos tak).
Oplaty za impulsy sa takie jak za normalny telefon (za jeden kanal):
19gr.
TPSA udostepnia cyfrowy numer internetowy (0202422), ale w Katowicach
kasuje tak jak za rozmowy miedzymiastowe, wiec trzeba poszukac innego
providera udostepniajacego internet przez ISDN (chyba ze ktos ma za
duzo kasy).

| full name: Krzysztof Goworek, sex: male, occupation: developer   |
| mailto:kabel_at_zeus.polsl.gliwice.pl || mailto:krzys_at_aplusc.com.pl |