Re: Quantum czy Seagate

Autor: Michał R. Hoffmann (misiek_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Wed 24 Sep 1997 - 16:30:51 MET DST

math_at_polbox.com wrote:

> Witam wszystkich,
> Zamierzam wymienic swoj stary dysk Conner na cos wiekszego i
> nowoczesniejczego. Mam wiec do Was pytanie:
> - ktory dysk jest lepszy (warto go kupic) Quantum 6.4 Fireball czy
> Seagate 6.4 Medalist Pro ST56420A,
6.4??? Nie 4.6?

Nie znam tego modelu (6.4), ale dyski Quantum IMHO zawsze były lepsze od
Conner/WD/Seagate, więc i ten powinien być lepszy. Szybki transfer, duża
niezawodność -> przynajmniej z moich obserwacji. Fireball to udany
model, więc nie powinien sprawiać kłopotów.

> - czy przy tak duzych dyskach nie bedzie spadku wydajnosci transferu i
> czasu dostepu (czy podzial na partycje rozwiaze ten problem)

hmmm, podział na partycje powinien pomóc, pod warunkiem, że dane będą
czytane z jednej partycji. W innym przypadku nie.

> - czy obnizka cen zwiazana ze zniesieniem cla obejmuje rowniez dyski
> twarde i czy ta obnizka juz nastapila czy jeszcze nie ????

ktoś wie coś na ten temat? Też jestem zainteresowany...

--
misiek
***  IRC: nathan  ICQ UIN: 3620591          | Michal R. Hoffmann ***